Thursday 13 July 2006

Ik ben geschokt

Ik had niet gedacht dat het bloggen zo verslavend kon zijn. Maar ik heb nog meer te vertellen!

Gisteravond was ik op mijn op mijn gemak naar een film aan 't kijken: Body Heat, prachtige film overigens, als je wat van het film noir-genre houdt. Met mijn vermoeide kop was ik een beetje ingedut en toen ik mijn ogen weer opendeed, zag ik het meest schokkende dat ik totnogtoe op televisie had gezien.

Het waren laatavondreclames op Kanaal 2. Voor sexycammypage.be of wat het nu was. In elk geval kon je er dé droomvrouw van jouw leeftijd (wat tot mijn grote ontsteltenis zich strekte van de heetste tieners tot de geilste oma's) live aan het werk zien. Nog meer tot mijn ontsteltenis vonden ze het nodig om dat van de verschillende leeftijden ook even te illustreren - onze gloednieuwe LCD breedbeeld TV werd gedurende 5 seconden ontsierd door de zesenzestigjarige leontien uit Deerlijk die hartstochtelijk haar borsten tegen elkaar boetseerde. Everlasting stains on my retina!

No comments: