Sunday 23 July 2006

Donderbeestje

Bah! Er zit een donderbeestje in mijn scherm. Een vrij idioot zicht is het wel, het kruipt schijnbaar doelloos rond tussen de backlighting en de LCD-plaat en is dus voortdurend zichtbaar als een klein streepje. Ik versta perfect wat het beestje aangenaam vindt aan LCD-schermen: ze geven warmte af en zijn dus voor zo'n beestje de gedroomde biotoop. Maar hoe raakt zo'n diertje daar ingodsnaam tussen? Nu ja, ik ga er mij niet druk in maken, maar 't is wel onnozel. Op dit eigenste moment doet-ie een dutje in het midden van mijn scherm. Hihi. Ik hoop alleen dat 't beestje niet ergens blijft plakken als het doodgaat, maar dat het naar beneden valt en onder mijn schermrand verdwijnt. Anders ga ik mijn scherm alsnog mogen openvijzen en ik weet niet of ze mijn verhaal bij de garantie gaan geloven.

Hier is in elk geval een foto:

Update: Ik heb 'm nu platgeduwd door op de achterkant van mijn laptopscherm te duwen. Het lijkt er nu vast te kleven. Damn.

Update 2: Blijkbaar is er iemand met hetzelfde probleem, en die heeft er een filmpje van gemaakt. Lachen.

No comments: