Saturday 21 July 2007

Zucht

Zucht.

Vandaag was het mijn verjaardag. Ik ben er 23 en nog geen haar beter dan gisteren. Of vorig jaar, for that matter. Vanmorgen zaten er acht lawaaierige scoutsvrienden van Doesn in de living. Ze hebben mijn nachtrust die om zes uur vanmorgen begon, een flink stuk ingekort. 'k Ben gisteren namelijk nog eens naar de Gentse Feesten geweest om mijn 23 jaren te vieren. Maar de VIP is toch niet meer wat ze geweest is. Terwijl ik na het Blue Note festival nog ingebeelde bomen probeerde te knuffelen door de gratis drank, moest ik op de Feesten de volle pot betalen.

Daarna kreeg ik nog een bezoekje van een meisje wiens laptop ik gerepareerd had. Ze had bier (lekkere Tripel Karmeliet in geschenkverpakking) en pruimen bij (Of ik pruimen lust? Nou!). Los van die twee voorvalletjes is het hier een relatief eenzame dag geweest. Mijn thesis schiet weer voor geen meter op omdat het gewoon niet boeit en het knetterende vuurwerk buiten maakt de stemming er niet beter op.

Gelukkig heeft het vandaag wel berichtjes geregend op mijn gsm en dat doet al eens goed. Ook de collega's hebben me met een aardigheidje bedacht. Per toeval, dat staat buiten twijfel, maar toch leuk.

No comments: