Wednesday 25 July 2007

Internationale Carrière!

Vlug, een nieuw hoofdstukje aan mijn blog breien vooraleer ik mij weer aan de thesistafel schuif. Goed nieuws! Misschien! Zondag stuurde schreef ik voor de grap een artikeltje over de flater van Leterme, niet meer dan 20 regeltjes lang denk ik. Nog meer voor de gein stuurde ik het in naar de Zweedse tabloid Aftonbladet, die ook zo'n nieuwsdienst à la VTM's 4040 hebben, waar je nieuwstips naar kunt sturen.

Ik wist wel dat tabloids altijd op zoek zijn naar een beetje luchtig nieuws, maar dat ze mij midden in de nacht uit Zweden zouden opbellen, mij feliciteren met het stukje en me vragen om dat in de toekomst nog te doen ... daar had ik hoegenaamd niet op gehoopt. Integendeel, ik was al blij geweest als ze het feit zelf gebracht hadden op hun website. Maar volgens mijn contacten in Zweden staat het helemaal in de krant, met mijn naam en toenaam!

De man aan de andere kant brabbelde ook nog iets over een 'vergoeding' van 300 kronen (30 euro). Slaapdronken als ik was (of misschien een beetje echt dronken, dat gebeurt), kan ik het natuurlijk misverstaan hebben. In ieder geval moet ik het geld nog zien om het te geloven, maar een internationale carrière is hiermee toch al van start gegaan. Nu moet ik zien om nog meer dergelijk nieuws te vergaren ...

Tot slot nog deze leuke van b3ta.com:

1 comment:

Anonymous said...

Ongetwijfeld vindt je nog zulke nieuwtjes, België barst van de absurditeiten :p

Gefeliciteerd!